شرکت کیمیا تدبیر کیان با اتکاء به دانش و تجربه چندین ساله مدیریت و کارشناسان فنی خود در ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت و گاز ، به منظور طراحی، تولید و ساخت ملزومات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت و گاز تاسیس گردیده است.

3-002

کارشناسان و مدیریت شرکت کیمیا تدبیر کیان سابقه کاری و فعالیت طولانی در بخش های مختلف مهندسی و حفاری چاه های نفت و گاز و نیز سابقه بیش از بیست ساله در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات صنعتی می باشند.

این شرکت فعالیت خود را در زمینه تولید قطعات مختلف چاه های حفاری نفت و گاز به روش مهندسی معکوس و پس از مطالعات لازم و تهیه نقشه های فنی در کارگاه خود واقع در اراک شروع نموده و بر اساس نیاز کالایی شرکت های تابعه وزارت نفت به ماشین آلات و دستگاه های مختلف تجهیز شده و اقدام به تولید و ساخت برخی از تجهیزات و قطعات حفاری از جمله کفشک و کالر، تبدیل های مختلف با رزوه های متفاوت، طوقه های متمرکز کننده و آویزه آستری در سایزهای گوناگون و . . . نموده و در این خصوص قراردادهایی با تعدادی از شرکت های فعال در صنعت نفت منعقد و تنفیذ نموده است و در حال حاضر نیز به فعالیت خویش در زمینه تولید تجهیزات مورد نیاز برخی از شرکت های تابعه وزارت نفت مشغول می باشد.

2

این واحد تولیدی صنعتی با توجـــه به امکانات و تجهیزات موجود و نیز بنیه قـــوی فنی و همچنین کسب مهارت های کافی در طراحی و ساخت، توسعه فعالیت های کمی و کیفی در راستای حمایت از تولیدات داخلی را هدف والای خویش قرار داده است.

با توجه به حمایت های صورت گرفته از تولیدات داخلی و حرکت در راستای حفظ سرمایه های ملی، این شرکت مطالعات فنی فراوانی در رابطه با انواع تجهیزات چاه های حفاری و نیز قطعات و وسایل مورد نیاز دکل های حفاری و تعمیری به عمل آورده و به نتایج خوبی نائل گردیده است.

4-02

برنامه توسعه شرکت کیمیا تدبیر کیان براساس اولویت نیازهای بازار صنایع نفت طرح ریزی گردیده و در این راستا سعی شده تا خواسته ها و نیازهای فعلی و آینده این صنعت را با تعامل بسیار نزدیک با شرکت های تابعه ی وزارت نفت و کارشناسان مربوطه، شناسایی و با افزایش ظرفیت های تولید و بهبود ماشین آلات و فرآیند های تولیدی ، آموزش پرسنل و بکارگیری سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری گامهای مؤثری در این زمینه برداشته شود.

مهمترین برنامه توسعه ی این شرکت ایجاد بستر مناسب برای طراحی و مهندسی و تولید مجموعه ها و قطعاتی است که دارای فرآیندهای مختلف تولیدی و در جهت رفع نیازهای استراتژیک مشتریان محترم می باشد.

و در آخر این شرکت آمادگی جهت ساخت و ارائه اقلام مورد نیاز صنایع و خصوصا صنعت نفت مطابق استانداردهای بین المللی را دارد.